I made this widget at MyFlashFetish.com.

sábado, 5 de marzo de 2011

Silvia & Carla

Una no aprén a estimar . .
no quan troba
a la persona perfecta
es quan aprenga a creure
en la perfecció de una persona
imperfecta.  .  .  . .
t'ho  dic jo:


···JO EM MUIR PER TU···


jo em muir per tu
i no sé què dir.  . per a fer.  .
per a ser una cosa mes per tu . .
per a tu vaig escriure aquesta canso. .
vuic que sàpigues
que parla el meu cor . . .



si jo et vuic lo únic que no puc es fer-te mal
i si tu estas preocupada per que hi pase el contrari. .
deixam dir-te .  .  .
el meu cor era de pedra molt de temps abans. . .
i que m'ha vida sols es trista quant tu no estas. . .
pues eres la única xica capàs de
reviure els meus sentiments .  .  .
plenar-los de moments . . .
especials, importants per a mi .  .  .
perdudament enamorada de tu  .  .  .


No hay comentarios:

Publicar un comentario