I made this widget at MyFlashFetish.com.

miércoles, 23 de febrero de 2011

ELS MEUS RECORDS D'INFANTIL


Em diuen Carla, tinc onze anys però vaig entrar a l’escola amb tres anyets.
M’agradava molt anar perquè ens-ho passàvem molt bé.

A la classe teníem un espai per a jugar dividit en racons : el Racó del metge, el Racó de la cuina, Racó del del llibre… A mi el que més m’agradava era la cuida de fusta amb les seues fruites de plàstic.

També teníem un racó especial per a qui es portava mal (Racó de pensar). Eixe era el que menys m’agradava. Una vegada em vaig enfadar molt amb Silvia i li vaig pegar un mos a la ma i Feli em va castigar enviant-me al racó de pensar, després jo i Silvia vam fer les paus.

Quant anàvem d’excursió ens ficàvem molt contents. Una vegada vam anar a la “Granja Escola” i vam fer un pa boníssim. Jo me’l vaig menjar abans d’arribar al poble.

En classe esmorzàvem tots junts i després anàvem al pati. Sempre acabàvem amb les sabates i el cap ple d’arena, però ens ho passàvem molt bé.

També m’agradaven molt les festes de l’escola com: carnestoltes, Nadal, fi de curs…

A part estaven els inoblidables aniversaris que celebràvem tots junts a l’escola. Sempre amb el mateix menú: coca i sucs.
En un dels meus aniversaris em vaig adormir damunt de la taula.

De Feli el que més m’agradava era la seua simpatia i l’amor que ens tenia a tots.

Jo no tenia cap amic ni amiga preferida. Per a mi eren tots igual d’importants.







No hay comentarios:

Publicar un comentario